Текст песни All in Love Is Fair - Backstreet Boys


Hmm yeah yeah yeah yeah yeah yeah
Aye aye aye aye yeah aye
First he said that he wouldn't leave me
What a fool to believe that line
Just another one of his obsessions
To help to pass the time
Get it right, get it right, get it right
Don't get it wrong
'Cos if you want me
Get your ass on over here and show me
Stop wasting time
And if you need me
Get your act together boy and show me
You should be mine
All in love is fair
One of us will lose
Is it her or me?
Is it me or you?
Who's it gonna be?
What you gonna do?
Are you over me?
I'm not over you
'Cos you said that you wouldn't cheat me
That our love was to last all time
She must've been a big exception
If you're not the cheating kind
Get it right, get it right, get it right
Don't get it wrong
'Cos if you want me
Get your ass on over here and show me
Stop wasting time
Boy, if you knew me
Baby, you would never want to lose me
Make up your mind
All in love is fair
One of us will lose
Is it her or me?
Is it me or you?
Who's it gonna be?
What you gonna do?
Are you over me?
I'm not over you
You gotta take the good with the bad
The happy with the sad
But don't get mad if things don't go the way you planned
Just understand that real love is in demand
If you're ready for commitment girl just take my hand
And if you get lucky, love will be a cruise
There are so many roads which one you gonna choose
But there's a risk, you know you gotta take
No messing, a choice you gotta make
There's one cross you know you gotta bare
All in love is fair
All in love is fair
One of us will lose
Is it her or me?
Is it me or you?
Who's it gonna be?
What you gonna do?
Are you over me?
I'm not over you
All in love is fair
One of us will lose
Is it her or me?
Is it me or you?
Who's it gonna be?
What you gonna do?
Are you over me?
I'm not over you
All in love is fair
Can't wait another minute
One of us will lose
Is it her or me doin' it?
Is it her or me?
Can't wait another minute
Is it me or you?
Is it her or me who's doin' it
Who's it gonna be?
Can't wait another minute
What you gonna do?
Is it her or me doin' it
Are you over me?
Can't wait another minute
I'm not over you
Is it her or me who's doin' it?


Альбом
Promo CD

1 It's Gotta Be You
2 I Need You Tonight
3 Don't Want You Back
4 Spanish Eyes
5 No One Else Comes Close
6 Get Another Boyfriend
7 Time
8 How Did I Fall in Love With You
9 If You Knew What I Knew
10 Climbing the Walls
11 Siberia
12 My Beautiful Woman
13 Trouble Is
14 Don't Wanna Lose You Now
15 Something That I Already Know
16 Everybody (Backstreet's Back) (extended version)
17 It's True
18 Don't Leave Me
19 Christmas Time
20 With Every Beat of My Heart
21 All My Life
22 All in Love Is Fair
23 You Wrote the Book of Love
24 Who Do You Love
25 Where Can We Go From Here
26 Get Down (You're the One for Me) [No Rap]
27 The Perfect Fan
28 Get Down (You're the One For Me) (Edit No Rap)
29 If You Stay
30 Bigger
31 More Than That
32 Lose It All
33 Inconsolable
34 One in a Million
35 Crawling Back to You
36 I Still...
37 Back to Your Heart
38 More Than That - Radio Mix
39 Larger Than Life
40 I Want It That Way
41 As Long as You Love Me
42 Quit Playing Games (With My Heart)
43 Incomplete
44 Just Want You to Know
45 Shape of My Heart
46 Show Me the Meaning of Being Lonely
47 We've Got It Goin' On (Radio Edit)
48 Get Down (You're the One for Me) (LP Edit No Rap)
49 The One
50 The Call
51 All I Have to Give
52 I'll Never Break Your Heart
53 Safest Place to Hide
54 Anywhere for You
55 Drowning



Внимание! Не стесняйтесь оставлять отзывы.